Wszystkim podróżnym życzymy przyjemnej podróży!

Kontakt / Info

Kontakt Koleje Śląskie

Koleje Śląskie Sp. z o.o.
ul. Raciborska 58
40-074 Katowice

+48 32 428 88 88
Infolinia całodobowa, kontakt dla osób z niepełnosprawnościami, zgłoszenia przejazdu grupy, informacje o cenach biletów, ofertach, regulaminie, taryfie.
Zgłoszenia przejazdu grupy, skargi i reklamacje w dni robocze w godz. 7:00 - 15:00. 

Zgłoszenia przejazdu grupy, informacje o cenach biletów, ofertach, regulaminie, taryfie, itp. 

Skargi i reklamacje. 

Kwestie dotyczące osób niepełnosprawnych. 

Sugestie dotyczące ewentualnych zmian w rozkładzie jazdy w postaci informacji skąd, dokąd i w jakich godzinach podróżny chciałby jechać, potrzebny czas na przesiadkę lub potrzebne dodatkowe skomunikowanie bądź połączenie. 

Kasa biletowa Pszczyna
Czynna 7 dni w tygodniu od 5:30 do 21:00. 
Przerwy: od 9:30 do 9:45, od 13:00 do 13:30, od 17:25 do 17:40. 
Na dworcu dostępny jest biletomat.

Kasa biletowa Rybnik 
Czynna 7 dni w tygodniu od 5:15 do 20:30. 
Przerwy od 9:45 do 10:00, od 12:40 do 13:00, 16:50 do 17:05. 
Na dworcu dostępny jest biletomat.
 
Centrum Obsługi Pasażera Katowice
Czynne 7 dni w tygodniu od 7:00 do 18:30.
Kasy na dworcu czynne 7 dni w tygodniu całą dobę.
Na dworcu dostępny jest biletomat. 
 
Płatność za bilety w kasie biletowej i pociągu jest możliwa gotówką lub kartą płatniczą. 

Zakup biletu przez Internet: 
 
Zakup biletu przez telefon:

 

Kontakt PKP Intercity

PKP Intercity Spółka Akcyjna
Aleje Jerozolimskie 142 A
02-305 Warszawa

703 200 200
Infolinia całodobowa dla abonentów sieci stacjonarnych i komórkowych, opłata za minutę połączenia 1,29 zł brutto.

+48 22 391 97 57
Infolinia dla abonentów sieci zagranicznych i dla połączeń zagranicznych.


Kasa biletowa Rybnik
Czynna 7 dni w tygodniu od 6:35 do 18:10.
Przerwy od 10:20 do 10:35, od 14:15 do 14:30.
Sprzedaż biletów na połączenia krajowe i międzynarodowe.
Na dworcu dostępny jest biletomat.

Centrum Obsługi Klienta Katowice
Od 03.11.2020 r. nieczynne do odwołania.
Kasy na dworcu czynne 7 dni w tygodniu całą dobę.
Sprzedaż biletów na połączenia krajowe i międzynarodowe.
Na dworcu dostępny jest biletomat.

Płatność za bilety w kasie biletowej i pociągu jest możliwa gotówką lub kartą płatniczą.

Zakup biletu przez Internet:

Zakup biletu przez telefon:

 

Kontakt Urząd Miasta Żory (Bezpłatna Komunikacja Miejska - linie 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08)

Urząd Miasta Żory
al. Wojska Polskiego 25
44-240 Żory

+48 32 43 48 200
Poniedziałek: od 7:30 do 17:00, wtorek - czwartek: od 7:30 do 15:30, piątek: od 7:30 do 14:00.

 

Kontakt Międzygminny Związek Komunikacyjny Jastrzębie-Zdrój (linie S10, S11, 307, 308A, 308B, 308C, 312)

Międzygminny Związek Komunikacyjny
ul. Przemysłowa 1
44-335 Jastrzębie-Zdrój

+48 32 47 51 402
Biuro obsługi klienta.
Czynne poniedziałek: od 7:30 do 16:30, wtorek - czwartek: od 7:30 do 14:30, piątek: od 7:30 do 12:30.


E-bilet:

Zakup biletu przez telefon:

 

Kontakt Zarząd Transportu Zbiorowego Rybnik (linia 52)

Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku
ul. Budowlanych 6
44-200 Rybnik

+ 48 32 439 20 30
Infolinia czynna poniedziałek, wtorek, środa, piątek: od 10:00 do 14:00, czwartek: od 13:00 do 16:00.

+48 32 755 71 60 
Biuro czynne od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00.


Miejski Punkt Sprzedaży Dworzec Autobusowy Rybnik
Nieczynny do odwołania.

Miejski Punkt Sprzedaży Plac Wolności 20 Rybnik 
Czynny poniedziałek, środa, piątek: od 7:30 do 14:30, wtorek, czwartek: od 10:00 do 17:00.

E-karta:

Zakup biletu przez telefon:


Kontakt Zarząd Transportu Metropolitalnego Katowice (linia 69)

Zarząd Transportu Metropolitalnego
ul. Barbary 21a
40-053 Katowice

800 16 30 30
Bezpłatna całodobowa infolinia.


Śląska Karta Usług Publicznych:
.
Zakup biletu przez telefon:


Kontakt w sprawie funkcjonowania strony:


Żorski Portal Komunikacyjny - blog mający na celu propagowanie publicznego transportu autobusowego i kolejowego. Jako podstawowe zadanie stawiamy sobie skupienie w jednym miejscu wszystkich informacji dotyczących transportu zbiorowego w mieście Żory i udostępnienie ich w sposób czytelny dla każdego mieszkańca.

Uwaga:

Portal jest tworzony hobbistycznie i ma charakter niekomercyjny.
Nie jesteśmy przedstawicielami władz miasta, organizatorów komunikacji miejskiej ani przewoźników.
Za wszelkie materiały i dane dostarczone przez inne osoby nie ponosimy odpowiedzialności.
Nie ponosimy odpowiedzialności za treści opinii i komentarzy publikowanych na naszym portalu przez Czytelników.
Zastrzegamy sobie prawo do ewentualnych błędów w rozkładach i informacjach oraz obiecujemy, że w razie takich wystąpienia postaramy się niezwłocznie je poprawić.